8. avgust 2013

Malo svežine, prosim

Danes sem dobila namig, povsem upravičen, da sem se na blogu malo polenila. Premalo prispevkov, mi je bilo rečeno. Ja, ne morem, res zabušavam, če je pa tako vroče! Čeprav sem že malo v letih, kot se prijazno reče, za časa mojega življenja take vročine pri nas še ni bilo. Menda je bilo nazadnje tako vroče leta 1950. Danes je padel vročinski rekord, bilo je prek 40 stopinj. Jutri bo menda dež, a že zdaj si želimo nekaj osvežilnega, na primer metino svežino.
V vrč mrzle vode dajmo šop mete in ga spravimo v hladilnik za kakšen dan ali več. Voda se bo rumenkasto obarvala in odišavila. V hladilniku lahko stoji nekaj dni. Skuhajmo si zeleni čaj, ga ohladimo, dodamo limonov sok in precejeno metino vodo. Pa še nekaj ledenih kock. Kdor ima rad sladko, lahko doda čisto malo medu.
Ko spijemo velik kozarec metine svežine, nam ni več tako grozno vroče. Lahko gremo delat karkoli. Risati. Umesiti testo za bučni štrudelj. Brati knjigo. Speči piškote. Slikati. Narediti bučkin karpačo. Obrati zrele, dišeče paradižnike. Skakati po trampolinu.
Evo, tukaj sta dva nadebudna skakalca, ki sta pod curkom mrzle vode iz vrtne cevi od veselja kar vriskala.


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This

Ni komentarjev:

Objavite komentar

br
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...