23. april 2016

Akvarel z akvarelom


Tajski slikar Boonkwang Noncharoen je danes naslikal slovenskega slikarja Franca Goloba. Slikanje je potekalo v živo pred gledalci s projekcijo na velikem platnu. To se mi je zdel višek današnjega dopoldanskega dogajanja v Fabrianu. Pred tem je s projekcijo slikal tudi Franc Golob, ki ima izrazito svoj, meni zelo všečen slog. Skratka, res uživam v vsem dogajanju, počutim se kot riba v vodi. Pravzaprav bolje. Si lahko predstavljate 300 slikarjev na kupu, kolikor jih je ta vikend v Fabrianu, kakšna ustvarjalna energija je to?!
Tudi nebesa so na naši strani, ker je vreme stabilno kljub vztrajnem napovedovanju dežja. Težki oblaki, ki plavajo po modrem nebu in z višine gotovo občudujejo malarijo, so se verjetno zaradi navdušenja nad videnim odločili polulati nekje drugje, nas pa puščajo na suhem. Nimam nič proti, naj tako ostane.
Pa še ena jutranja (zame) nova izkušnja: italijanski hotelski zajtrk sestavljajo: skodelica čaja (ali kave), rogljiček in kozarec mrzle vode. Zelo asketsko. Postreženo z nasmeškom. 
Zato pa je bila toliko bogatejša degustacija domačih pridelkov in vina (10€/osebo), na katero sva zašla proti večeru, potem ko sva prekolovratila čisto vsa prizorišča, kjer razstavljajo, najbolj so navdušili Tajci, ki so izven kategorije. Potem sva se sprehajala po ozkih uličkah, širokih največ za dva složna pešaka, vedno v krogih nazaj do trga, kjer je mrgolelo slikarjev. Postavali so tudi po vseh vogalih po mestu. Pod arkadami sva zagledala sliko Zmajskega mostu, ki so jo vsi občudovali, avtorja ni bilo nikjer.  Izkazalo se je, da jo dela (še ni dokončana), svetovno znani indijski umetnik Amit Kapoor, ki sploh še ni bil v Ljubljani, ima samo fotografijo. Prijazno je pristal, da se fotografira s svojo še nedokončano umetnino.
Koliko prijetnih naključij! Res sem hvaležna, da me je usoda ta vikend pripeljala v to mesto. 
No ja, prav zares pripeljal me je nekdo drug. Ki mi je danes na skrivaj kupil indijansko rumeno barvo Daniel Smith, ki sem jo občudovala, s se mi je zdela predraga. Temu se reče L Če še ne veste.





Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This

Ni komentarjev:

Objavite komentar

br
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...