11. oktober 2012

Kitajsko zelje, ki ni zelje


Kitajski kapus, ki mu rečemo kitajsko zelje
Zakaj se kitajskemu zelju reče kitajsko? Menda zato, ker ima postrani oči. Neee, narobe! Zato, ker je Kitajska njegova prva domovina, v Evropi ga poznamo šele zadnjih trideset let. Bolj zanimivo je, da sploh ne gre za zelje, pač pa se pravilno imenuje kitajski kapus in niti ni sorodnik zelja pač pa repe. Zmešnjava, ni kaj. Če mi ne verjamete, preberite tale članek, ki ga je napisal Dario Cortese. On se spozna, zares.
Letos je kitajsko zelje, pardon, kapus, prvič zraslo na našem vrtu. In nas navdušilo.
"Kitajc" s krompirjem
Podolgovato glavico sem prinesla v kuhinjo, jo dobro oprala pod tekočo vodo in kolikor toliko tanko narezala. Med tem časom se je skuhalo nekaj krompirjev, ki sem jih olupila in narezala na kapus. Dodala sem dva stroka drobno nasekljalnega česna, solila, poprala in vse skupaj temeljito premešala (kar z rokami, a nikomur ne povejte). Nato sem prilila malo oljčnega olja in dobrega jabolčnega kisa ter malo vode in še enkrat premešala, tokrat z vilicami.
Danes sva ga jedla kot prilogo pečenih postrvi. Kdaj prej sem takšno solato že zmazala kar tako, s kosom črnega kruha. Krožnik bi polizala, če se ne bi delala fine.
Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This

Ni komentarjev:

Objavite komentar

br
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...