25. september 2012

Češpljeva pita

Češpljeva pita
Nekateri ljubiteljski kuharji radi delajo zelo zahtevne sladice, ker jim predstavljajo izziv. Mene ne boste našli med njimi. Ko gledam recepte z veliko sestavinami in zapletenim postopkom, grem naprej. Ko pa naletim na takega, ki bi ga zmogel še otrok, se mi zasvetijo oči. To! Češpljeva pita sodi mednje. Medtem ko je v loncu počasi brbotal češpljev džem, ki sem ga občasno premešala, sem se lotila izdelave pite.
Potrebujemo: 25 dag moke, 12 dag masla, 6 dag sladkorja, jajce. Češplje, kakšnih 15 jih bo dovolj.
Z valjčkom prek folije tanko razvaljamo testo do roba pekača in še malo navzgor.
Pečico sem prižgala na 180 stopinj. V mikser sem stresla maslo in sladkor ter dodala jajce, da je nastala gosta bela krema. Z lopatko sem primešala moko, da je nastala kepa testa.
Medtem ko je mikser delal testo, sem 15 češpelj prerezala na pol in še enkrat na pol te odstranila peške. Tako, to bo nadev.
Okrogel pekač sem namazala z maslom in dno obložila s testom. Prekrila sem ga s folijo in ga prek nje z valjčkom ravaljala do roba pekača in še malo navzgor. Odstranila sem folijo in v krogu tesno naložila koščke češpelj. Pito sem dala v ogreto pečico, naravnala na 30 minut, in šla brat časopis.



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This

5 komentarjev:

  1. Zakaj je treba pa valjati čez folijo? Da se vsaj malo zakomplicira tako enostaven recept, ali je trik v čem drugem?

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako spraviti lepljivo mastno kepo testa v pekač, da bo enakomerno tanko razporejena po vsej površini? Tako. Vse ostane čisto,ni mastnega pulta, valjarja, ne rabiš dodatne moke,... Prek folije lahko testo poravnaš tudi s prsti, povaljaš z okroglim kozarčkom ali čim podobnim. Pita bo enako dobra.

    OdgovoriIzbriši
  3. V tretjem stavku ti piše oztrok namesto otrok. Upam, da bom za nagrado dobil košček pite. Mmmmm.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaojao, včerajšnje je zmanjkalo. Ja, grem pa kar novo delat, nagrada za konstruktiven komentar mora bit!

      Izbriši
  4. Uf, tri kose za en popravek, odlična je bila ;)

    OdgovoriIzbriši

br
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...