24. avgust 2012

Mavrične risbice

Včeraj zjutraj se je nenadoma ulil dež, ki je že proti poldnevu ponehal, dan se je prevesil v vroč popoldan.
Med dežjem sta Gašper in Katarina risala risbice za babico. Ko se je babica popoldan vrnila iz mesta, je Katarina risbice takole komentirala: "Narisala sva ti veliko sonce, da boš vedno vesela, ker bo toplo in te ne bo zeblo. Ker pada dež, se je za tebe naredila mavrica, čeprav se v resnici ni. Tukaj imata z dedijem vrt in to je vajina hiša. Gašper ti je narisal tudi trampolin. Lahko skačeš, če hočeš. Jaz sem ti narisala dva stola in mizo, na katero sem ti dala mavrično torto, ki sem jo spekla zate. Z dedijem sedita za mizo in dedi ti poje vse najboljše. Ali ga slišiš, babi?"

Ja, slišim, seveda ga slišim. Mavrica me je zelo razveselila in tudi toplo mi je pri srcu, da visoko skačem od veselja po svojem trampolinu. Mogoče mi bo uspel celo kakšen preval.

Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This

2 komentarja:

  1. Jaz zaenkrat bolj na skrivaj berem tale blog, ker stalno dobivam solzne oči. Khm, tole se sliši malo solzavo ampak je res. No saj, ko bodo počitnice mimo bom spet bolj prizemljena - žal. Imam pa samo eno pripombo (ki je za nekoga pomembna) - skakanje po toboganu bi bilo res prenevarno - Gašper je narisal tranpolin. Je pa res, da je vrt bolj v obliki tobogana po mavrici.
    Lep pozdrav tam čez ... vrt ... po toboganu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, zatipkala sem se! In to dvakrat!!! (Sem že popravila.) Seveda je Katarina predlagala skakanje po trampolinu in ne po toboganu, čeprav je Gašper narisal tudi tega. A nič bat! Bom zelo previdno skakala po svojem trampolinu na Gašperjevi risbi;)

      Izbriši

br
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...