2. avgust 2013

Babičina marelična marmelada



marelična marmelada avgust 2013
Kadar nas doleti vroč poletni dan in gre temperatura na seznam rekordno visokih, denimo današnjih 38 stopinj, je dobro iti nekam na hladno. Mogoče k vodi ali v hribe. Druga možnost pa je, da rečeš, kamor gre bik, naj gre še štrik in se lotiš vkuhavanja marmelade.
Tako je naneslo, da so nama ravno danes na tržnici v oči padle marelice po sprejemljivi ceni. Prodajalec je zvito pripomnil, da gredo h koncu, da ima samo še dve gajbici, skupaj 12 kilogramov, naj vzameva kar vse, jih da stalnim strankam po specialni ceni ... Pa sva res vse odpeljala domov.
gajbica marelic
Najprej sem jih stresla v korito, dobro oprala, izločila nagnite (ni jih bilo veliko, kakih pet v gajbici), odstranila peške in peclje in sadeže prepolovila.

Pol celotne količine, kakih 5 kilogramov polovičk sem  dala kuhat v posodo z ljudskim imenom picaponev, to je tista velika električna teflonska ponev, ki jo uporabljamo za vse mogoče (razen za pico). Odlično se je izkazala, čisto nič se ni prijelo dna.
Na pet kg marelic sem po eni uri kuhanja dodala kilogram želirnega sladkorja in počasi kuhala naprej. Vmes sem s paličnim mešalnikom malo porovarila po posodi, ker nekatere polovičke nikakor niso hotele razpasti.
Vmes sem kozarce in pokrovčke oprala v pomivalnem stroju. Občasno sem premešala nastajajočo marmelado, vmes pa sem na balkonu risala. Eno in drugo je bilo prav sproščujoče.
V vroče kozarčke sem naložila vročo marmelado, vse dobro zaprla z navojnimi pokrovčki in kozarčke pokrila z odejo, da se bo marmelada čisto počasi ohladila. Nato bo marelična ozimnica romala v hladno klet.
Drugo polovico marelic bom predelala jutri. Že danes bom polovičke marelic premešala s sladkorjem, naj se čez noč marinirajo (to finto sem prejle našla na spletu), morda bo marmelada tako še boljša.
Aja, še to. Marmelada je babičina, ker sem pač babica (čeprav se nikakor ne morem pohvaliti s strokovnim znanjem za kuhanje marmelad, no ja, saj preveč zahtevno opravilo to tudi ni).
Se pa dobro sliši babičina marelična marmelada, a ne? Pa dobra je tudi zares. All natural, saj piše na pokrovčku.

Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This

Ni komentarjev:

Objavite komentar

br
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...