4. avgust 2013

Marmeladni žepki

marmeladni žepki   
Kadar je zelo vroče, je dobro, če se lahko kam umakneš. Danes smo jo z Rudnega polja na Pokljuki mahnili proti Blejski koči na Lipanci. Dobri dve uri v eno smer skozi smrekov gozd, malo tudi navkreber, pa ne preveč, srečali smo številne družine z otroki. V koči smo se okrepčali z ričetom/juho in klobaso (drugega niso imeli) in se vrnili po isti poti. Domov grede smo se ustavili pri Anžk na Zatrniku in optimistično naročili štrudelj. Niso ga imeli, pa tudi nič drugega sladkega. No ja, palačinke bi nam spekli, so rekli. To pa ne, hvala.
Ko sva prišla domov, sem pogledala v hladilnik, kaj imamo. Imeli smo zvitek svežega listnatega testa. Na pultu pa 30 kozarčkov marelične marmelade. Kot nalašč za marmeladne žepke!
Pečico sem prižgala na 180 stopinj. Testo sem narezala na kvadratke, 24 jih je prišlo, na vsakega sem dala kupček marmelade in kvadratek prepognila na trikotnik. Ob robu sem pritisnila z vilicami, nekaj marmelade je kar takoj zmezelo ven, ker sem nalagala prevelike kupčke. No, nič zato. V pekač sem dala peki papir in nanj naložila trikotnike ter ga potisnila v pečico. Pečene trikotne žepke sem povaljala v mešanici sladkorja in vanilijevega sladkorja. Hitro so se ohladili. Potem pa ... Seeeveeeda jih bo večina počakala na jutrišnji dan.
Aja, še časovna opredelitev postopka. Ideja: 3 sekunde, priprava: 5 minut, peka: 11 minut. Zanesljivo drži samo zadnji podatek, prej nisem gledala na uro. Je pa tudi odvisno, kako hitro lahko polagate kupčke marmelade.
Tole je pa ena fotka z današnjega izleta. Čutite svež gorski zrak?





Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This

Ni komentarjev:

Objavite komentar

br
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...