25. julij 2013

Breskova pita

Breskova pita

Danes se kuhala češpljev džem brez sladkorja. Kar dolgo se kuha, vsake toliko ga  je treba premešati, torej moram biti kje blizu kuhinje. Najbolje, da čas izkoristim in še kaj spečem, sem si rekla, denimo breskovo pito. Takšne stvari rada naredim, še posebej zato, ker so hvaležni odjemalci zagotovljeni.
Torej. V mikser sem dala 15 dag masla in 8 dag sladkorja (rjavega). Ko se je počasi mešalo, sem not ubila  eno jajce, vmes pa natehtala 25 dag moke. Danes sem vzela pšenično polnovredno, ki smo jo v nedeljo prinesli s Sorževega mlina. Moko sem stresla v mikser, da se je naredila testena kepa.
Mastno testeno kepo sem raztegnila po pekaču. Če hočete videti, kako to naredim, lahko pogledate tukaj. Pekač s testom sem dala v hladilnik, vmes pa pripravila breskve. Kakšno kilo sem jih vzela (sem pozabila stehtati), prelila sem jih z vročo vodo, da sem jih lažje olupila, nato sem jih narezala na rezine. Vsako na štiri dele.
V posodo sem dala 20 dag skute, 10 dag mascarponeja, pol kozarca sladke smetane (to so bili vse ostanki v hladilniku) in 1 vanilij sladkor. S to mešanico sem namazala testo, nanj naložila breskve in vse skupaj dala v ogreto pečico. 
Pita se je pol ure pekla na 185 stopinj pri spodnjem grelcu, nato pa še 15 minut pod rahlim žarom. Pečeno sem mislila še sladkati po vrhu, pa sem pozabila (še dobro, da sem, ker je bila čisto dovolj sladka), ker smo jo prej razrezali in še toplo snedli. Do predzadnjega kosa, ki je šel "za sabo". 
Aja. Tale srček se je pa kar nekako vrinil noter. To pomeni, da je pita narejena z ljubeznijo. Na tak način vedno rata.



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This

3 komentarji:

  1. Zelo dobra je bila. Kar ni bilo težko uganiti, glede na tajming v katerem smo jo zmazali. Tudi kos "za sabo" je prejel vse pohvale in se veseli naslednjih pitastih podvigov.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Škoda, da gredo breskve h koncu. Bi šlo tudi s kakšnim drugim sadjem, se mi zdi. Denimo s slivami ali pa s hruškami.

      Izbriši

br
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...