2. oktober 2012

Z brez ničesar

K sproščenemu otroštvu sodi tudi raziskovanje okolice doma, najprej čisto blizu in potem se krogi počasi širijo. Zadnjič so šli fantje sami brcat žogo na igrišče. Kako pa so šli, me je zanimalo. Katarina je vskočila z odgovorom: "Z brez ničesar." To pomeni peš. Ta formulacija mi je bila tako všeč, da se mi ves čas mota po glavi.
Danes sem prespala vremensko napoved, a zjutraj  ni deževalo, zato sem šla od doma z brez dežnika. Najprej na kavo z nekdanjimi kolegicami, vedno jo pijem z brez sladkorja. Prav luštno smo klepetale, ko se mi je že mudilo na uro risanja. Dobili smo novo sošolko, Francozinjo Corine. Ker ne zna slovensko, se bomo spotoma učili francoščine. S predznanjem ali z brez. Štrebarji smo imeli danes s seboj risalne liste in svinčnike, drugi so prišli z brez. Zato nismo nič risali, pač pa smo se samo malo pogovorili in šli skupaj na kavo. Zunaj je precej deževalo, pametni so imeli dežnike, drugi smo bili z brez. Mislila sem, da se bo ta čas, ko pijemo kavo, zjasnilo, a se ni. K sreči mi je sošolec Boris prijazno ponudil prevoz. Pravzaprav sem mislila iti domov peš, oziroma z brez ničesar, a se mi po dežju ni dalo. Pa še nova šolska torba bi bila mokra.

Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This

5 komentarjev:

  1. Napisano z brez napake. Sedi 5.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jap Saša, ostali bomo z brez pite :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne, ne, zakaj pa z brez pite? Trenutno smo z brez češpelj, a k sreči se na plac še dobijo ... Ko bomo ostali z brez ničesar, se bomo pa kaj drugega spomnili.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hm, zanemarili smo slovenščino. Se piše zbrez ali z brez?

    OdgovoriIzbriši

br
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...